ساحل ادب
ادبی-اجتماعی

 

کارکامین یک از اجزای اصلی زردچوبه و ادویه کاری است که در مهار واکنش های التهابی نقش دارد. این ماده یک ترکیب پلی فنلی است که موجب ایجاد رنگ در زردچوبه و ادویه کاری می شود. پودر زردچوبه  از سال ها قبل برای درمان بیماری های التهابی مختلف مانند آرتروز کاربرد داشته است.

در مطالعات سالیان اخیر کاربردهای درمانی بسیاری برای کارکامین مشخص شده است. به عنوان مثال در ماه مارس سال 2012 مطالعات محققان ایالت میشیگان نشان داد که کارکامین برای بیماران مبتلا به پارکینسون مفید است. مطالعات دانشمندان آلمانی نشان می دهد که کارکامین گسترش (متاستاز) سرطان پروستات را متوقف می کند.

سرطان پروستات یکی از شایع ترین موارد بدخیمی است که اغلب دیر تشخیص داده می شود و زمانی درمان آغاز می گردد که سرطان به بافت های دیگر بدن سرایت کرده است (متاستاز) و خطر مرگ بیمار را تهدید می کند. مطالعات قبلی نشان داده بود که کارکامین متاستاز تومور در سرطان ریه، سینه و سرطان های سر و گردن را نیز متوقف می کند.

کارکامین موجب کاهش سنتز ترکیباتی موسوم به سیتوکین توسط سلول های تومور می شود. سیتوکین ها موجب پیشرفت سرطان و متاستاز می شوند.

پژوهشگران معتقدند که می توان از کارکامین به عنوان عامل پیشگیری کننده در بیماران مبتلا به BHP (تکثیر خوش خیم سلول های پروستات) و یا زنان با سابقه خانوادگی سرطان سینه استفاده نمود.



پدر جان برای رسیدن به هر هدفی خصوصادست یافتن به اعتدال باید یاس ونومیدی را از خود دور کرد.

می گویند روزی شیطان تصمیم گرفت که از کار خود دست بکشد، بنا براین
اعلام کرد که می خواهد ابزارش را با قیمتی مناسب به فروش بگذارد.پس وسایل کارش
را به نمایش گذاشت که شامل خود پرستی، نفرت، ترس، خشم، حرص، حسادت ،شهوت ،
قدرت طلبی و می شد. اما یکی از این ابزار بسیار کهنه و کار کرده به نظر می
رسید و شیطان حاضر نبود که آن را به قیمت ارزان بفروشد. از او پرسید:  این
وسیله ی گران قیمت چیست؟ شیطان گفت: این نومیدی و افسردگی است. پرسیدند: چرا
این همه گران است؟گ شیطان گفت: زیرا این وسیله برای من بیش از بزار دیگر موثر
بوده است. هر گاه سایر وسایلم بی اثر می شوند فقط با این وسیله می توانم قلب
انسان ها را بگشایم و کارم را انجام دهم. اگر بتوانم کسی را وادارم که احساس
نا امیدی ، یاس، دلسردی، مطرود بودن و تنهایی کند می توانم هر چه که می خواهم
با او بکنم. من این وسیله را روی همه انسان ها امتحان کرده ام و به همین دلیل
این همه کهنه است .  پس هرگز مایوس و نومید مباش و بدان که خداوند و فرشتگان
از فراز عرش ناظر بر تلاش و تکاپوی تو هستند و این آگاهی که خداوند هر آن و در
هر کجا کترصد یاری رساندن به ماست. همانگونه که خود فرموده : پس هر گاه مرا
بخوانید من به شما نزدیکم هر گونه نومیدی را جان آدمی زدوده و امید و نشاط را
جایگزین آن می نماید و آنگاه در عوض آنکه مشکلات بزرگ خود را به خدا بگوییم به
مشکلات خواهیم گفت که چه خدای بزرگی داریم و با تلاش و امید و توکل همیشه کلید
برای گشودن قفل مشکلات خواهیم یافت حتی اگر آن کلید، آخرین کلیدی باشد که در
جیب داریم.




مواد لازم:
١یک عدد هدف
٢یک فنجان باور مثبت
٣نصف لیوان مغز (خواهشا سالم!)
۴یک قاشق میوه خوری شعور
۵توکل (هر چه بیشتر بهتر)
۶سر سوزن تلاش
٧علاقه و انگیزه به میزان لازم

طرز تهیه                                                                                                                                                         :
ابتدا شماره ی ١ و٢ با حرارت ملایم خوب بپزید. سپس به آن شماره ی ۴ را اضافه کنید و خوب هم بزنید.
آشپزهای عزیز دقت کنید که اگر حرارت شما زیاد باشد اهدافتان ذغال می شود! بعد از اینکه عملیات پخت کامل شد هدف را مقابل خودتان قرار دهید و به آن خیره شوید. با استفاده از شماره ی ٣ آن را دست یافتنی و نزدیک تصور کنید.
سپس با شماره ی ۷ به طرف آن حرکت کنید و «از موانع سر رهتان٬ پلکان صعود بسازد.» شماره ی ۶ را به طور مستمر بکار ببندید و در طول راه با نگاه هایی مملو از شماره ی ۲نظاره گر موفقیت باشید.
راستی! یادمون نره٬ شماره ی ۵ بهترین طعم دهنده ی این نوع غذاهاست که اگه نباشه غذامون خورده نمیشه





--مدیریت استراتژی جالب
پدر: دوست دارم با دختری به انتخاب من ازدواج کنی
پسر: نه من دوست دارم همسرم را خودم انتخاب کنم
پدر: اما دختر مورد نظر من ، دختر بیل گیتس است
پسر: آهان اگر اینطور است ، قبول است

پدر به نزد بیل گیتس می رود
پدر: برای دخترت شوهری سراغ دارم
بیل گیتس: اما برای دختر من هنوز خیلی زود است که ازدواج کند
پدر: اما این مرد جوان قائم مقام مدیرعامل بانک جهانی است
بیل گیتس: اوه، که اینطور! در این صورت قبول است

پدر به دیدار مدیرعامل بانک جهانی می رود
پدر: مرد جوانی برای سمت قائم مقام مدیرعامل سراغ دارم
مدیرعامل: اما من به اندازه کافی معاون دارم
پدر: اما این مرد جوان داماد بیل گیتس است
مدیرعامل: اوه، اگر اینطور است، باشد

و معامله به این ترتیب انجام می شود
نتیجه اخلاقی: حتی اگر چیزی نداشته باشید باز هم می توانید چیزهایی بدست
آورید. اما باید روش مثبتی برگزینید.



[    

حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که در حین خوردن ساندویچ کاغذ آن را نیز بخورید و این باعث می شود تا مزه بدی در دهان شما به وجود آید.

خوردن کاغذ ساندویچ ممکن است ضررهای را نیز برای بدن شما به همراه داشته باشد اما به تازگی این مشکل نیز رفع شده است و یک رستوران برزیلی کاغذهای خوراکی همراه غذا سرو می کند.

با توجه به تحقیقاتی که انجام گرفته است در سال 2011 نزدیک به 75 میلیون تن کاغذ ساندویچ در دنیا مصرف شده است که تنها 25 درصد آن وارد چرخه بازیافت شده است و از همین رو محققان سعی در درست کردن کاغذهای خوراکی کرده بودند.

 

 

این رستوران که بیشتر همبرگر می فروشد اعلام کرده از این پس کاغذهایی خوراکی به مردم ارائه می دهدو. این کاغذها از مواد غذایی خاصی درست شده است که طعم خوبی نیز دارند.

این رستوران همچنان راز خود را فاش نکرده است اما عکس العمل مشتریان نشان می دهد که این کاغذها بسیار خوشمزه هستند و طعم غذا را نیز ازبین نمی برند.

 




*دنیا مانند پژواك اعمال و خواستهای ماست. اگر به جهان بگویی: ”سهم منو بده...“ دنیا
مانند پژواكی كه از كوه برمی گردد، به تو خواهد گفت:
 
”سهم منو بده....“ و تو در كشمكش با دنیا دچار جنگ اعصاب می شوی. اما اگر به دنیا
 
بگویی: ”چه خدمتی برایتان انجام دهم؟...“ دنیا هم بتو خواهد گفت:
 
چه خدمتی برایتان انجام دهم؟ ...“

http://www.freecoolwallpaper.co.cc/categories/flowers/wallpapers/flowers-5/Oxeye%20Daisies.jpg
 
 
*هر كس به دیگری زیانی برساند و یا ضربه ای به كسی بزند، بیشترین زیان را خود از
 
آن خود--

 



ادامه مطلب...


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 4 دی 1391برچسب:, :: 12:7 :: توسط : زرین

 

دقت کردین توی بعضی کلاسا آدم مثل خرس خوابش میاد ولی وقتی کلاس تموم میشه این حس کاملا بطرف میشه ؟

 
 
دقت کردین وقتی کسی تو تاکسی کنار آدم روزنامه میگیره دستش ، مطلبش هرچی که باشه خوندنش تا سر حده مرگ جالب میشه ؟
 
 
دقت کردین وقتی تو خونه تنهایین ، از شیر حموم گرفته تا یخ ساز یخچال دست به دست هم میدن تا بترسی ؟
 
 
تا حالا دقت کردین بعضی وقتا یه صحنه ای رو میبینید احساس میکنید که قبلا یه جایی اونو دیدید و حالا داره تکرار میشه . . . !
 
 
دقت کردین !



ادامه مطلب...


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:, :: 7:23 :: توسط : زرین

روزي نيكيتا خروشچف، نخست وزير سابق شوروي، از خياط مخصوصش خواست تا از قواره پارچه اي كه آورده بود، براي او يك دست كت و شلوار بدوزد. خياط بعد از اندازه گيري ابعاد بدن خروشچف گفت كه اندازه پارچه كافي نيست. خروشچف پارچه را پس گرفت و در سفري كه به بلگراد داشت از يك خياط يوگوسلاو خواست تا براي او يك دست، كت و شلوار بدوزد. خياط بعد از اندازه گيري گفت كه پارچه كاملاً اندازه است و او حتي مي تواند يك جليقه اضافي نيز بدوزد. خروشچف با تعجب از او پرسيد كه چرا خياط روس نتوانسته بود كت و شلوار را بدوزد.
خياط كفت:"قربان! شما را در مسكو بزرگتر از آنچه كه هستيد تصور مي كنند!"
 
 
 
ما نيز گمان مي كنيم از آنچه هستيم بزرگتريم. اما وقتي از محل زندگي و كارمان دور مي شويم به حد و اندازه واقعي خود پي مي بريم.



 
 
*از بیل گیتس پرسیدند از تو ثروتمند تر هم هست؟*   در جواب گفت بله فقط یک نفر. پرسیدند کی هست؟ در جواب گفت :  من سالها پیش زمانی که  اخراج شدم و به تازگی اندیشه های در حقیقت طراحی مایکروسافت را تو ذهنم داشتم پی ریزی میکردم، در فرودگاهی در نیویورک بودم که قبل از پرواز چشمم به نشریه ها و روزنامه ها افتاد. از تیتر یک روزنامه خیلی خوشم اومد، دست کردم توی جیبم که روزنامه رو بخرم دیدم که پول خرد ندارم برای همین اومدم منصرف بشم که دیدم یک پسر بچه سیاه پوست روزنامه فروش وقتی این نگاه پر توجه منو دید گفت این روزنامه مال خودت بخشیدمش به خودت بردار برای خودت گفتم آخه من پول خرد ندارم گفت برای خودت بخشیدمش برای خودت سه ماه بعد بر حسب تصادف توی همون فرودگاه و همون سالن پرواز داشتم دوباره چشمم به یه مجله خورد دست کردم تو جیبم باز دیدم پول خورد ندارم باز همون بچه بهم گفت این مجله رو بردار برا خودت گفتم پسرجون چند وقت پیش باز من اومدم یه روزنامه بهم بخشیدی تو هر کسی میاد اینجا دچار این مسئله میشه بهش میبخشی؟! پسره گفت آره من دلم میخواد ببخشم از سود خودمه که میبخشم به قدری این جمله پسر و این نگاه پسر تو ذهن من مونده که با خودم فکر کردم خدایا این بر مبنای چه احساسی اینا رو میگه بعد از ۱۹ سال زمانی که به اوج قدرت رسیدم تصمیم گرفتم این فرد رو پیدا کنم تا جبران گذشته رو بکنم اکیپی رو تشکیل دادم و گفتم برید و ببینید در فلان فرودگاه کی روزنامه میفروخته. یک ماه و نیم تحقیق کردند متوجه شدند یک فرد سیاه پوست مسلمانه که الان دربان یک سالن تئاتره خلاصه دعوتش کردن اداره   ازش پرسیدم منو میشناسی؟ گفت بله جناب عالی آقای بیلگیتس معروف که دنیا  میشناسدتون بهش گفتم سال ها قبل زمانی که تو پسر بچه بودی و روزنامه میفروختی دو بار چون پول خرد نداشتم به من روزنامه مجانی دادی، چرا اینکار رو کردی؟ گفت طبیعی است چون این حس و حال خودم بود حالا میدونی چه کارت دارم، میخوام اون محبتی که به من کردی رو جبران کنم   جوون پرسید به چه صورت؟ هر چیزی که بخوای بهت میدم   (خود بیلگیتس میگه خود این جوونه وقتی با من صحبت میکرد مرتب میخندید)   پسره سیاه پوست گفت: هر چی بخوام بهم میدی؟   هرچی که بخوای   واقعاً هر چی بخوام؟ بیل گیتس گفت: آره هر چی که بخوای بهت میدم، من به ۵۰ کشور آفریقایی وام داده ام به اندازه تمام اونا به تو میبخشم   جوون گفت: آقای بیل گیتس نمیتونی جبران کنی گفتم: یعنی چی؟ نمیتونم یا نمیخوام؟   گفت: تواناییش رو داری اما نمیتونی جبران کنی   پرسیدم واسه چی نمیتونم جبران کنم؟   جوون سیاه پوست گفت: فرق من با تو در اینه که من در اوج نداشتنم به تو بخشیدم ولی تو در اوج داشتنت میخوای به من ببخشی و این چیزی رو جبران نمیکنه اصلا جبران نمیکنه. با این کار نمیتونی آروم بشی. تازه لطف شما از سر ما زیاد هم هست! بیل گیتس میگه همواره احساس میکنم ثروتمند تر از من کسی نیست جز این جوان ۳۲ ساله مسلمان سیاه پوست .



 

 
# # #
 
راه هاي مقابله با اضطراب مزمن
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۰۶:۵۰
آيا شما جزو افرادي هستيد که همواره نگران رخ دادن اتفاقات ناخوشايند هستند؟ اگر نگراني و ترس شما به حدي است که روي عملکردتان تأثير گذاشته، ممکن است به اختلال اضطراب مزمن مبتلا شده باشيد.

به گزارش افکارنیوز، روزنامه خراسان نوشت: آيا شما جزو افرادي هستيد که همواره نگران رخ دادن اتفاقات ناخوشايند هستند؟ اگر نگراني و ترس شما به حدي است که روي عملکردتان تأثير گذاشته، ممکن است به اختلال اضطراب مزمن مبتلا شده باشيد. خوب است بدانيد اين عارضه توان جسمي و رواني فرد را مي کاهد، انرژي وي را تحليل مي برد، باعث بروز اختلال خواب مي شود و ممکن است باعث افت کيفيت زندگي فرد شود.

تعريف اختلال

در اختلال اضطراب مزمن که ب

 



ادامه مطلب...


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:, :: 7:11 :: توسط : زرین

در عجبم از زنان
از خداي به اين بزرگي فقط يك شوهر مي خواهند؛
و از شوهر به اين درماندگي تمام دنيا را!



 

 
می‌خواهیم «9 مورد» را با شما در میان بگذاریم تا از این به بعد، قبل از آتش کردن اپلیکیشن عکاسیِ تلفن اندرویدی، یا آیفون یا لومیای خودتان، آنها را در ذهن داشته باشید و عکس‌های بهتری بگیرید.
یک عادت رایج بین اکثر مردم وجود دارد که اگر متوجه بشوند عکسی با دوربین تلفن گرفته شده، آن را نادیده می‌گیرند. خیلی‌ها هم مدام دیگران را نصیحت می‌کنند که «به جای دور ریختن پولت با خرید یک تلفن گران، یک ارزانش را بخر و در کنارش هم یک دوربین "واقعی" بگیر.» ولی می‌دانیم که این دوربین‌های "واقعی" اکثراً در گوشه‌ای از خانه افتاده و دارند خاک می‌خورند.

بسیار خوب است که هر کسی یک دوربین واقعی داشته باشد تا در شرایط خاص مثل سفر یا گردش، بتواند عکس‌های عالی با آن ثبت کنید ولی به هر حال یک عکس خوب، یک عکس خوب است و فرقی نمی‌کند که با چه وسیله‌ای گرفته شده باشد.

 
دوربین‌های موجود در تلفن‌های هوشمند ضعف‌ها و قوت‌های خود را دارند، با تأکید روی نقاط قوت و بی اهمیت کردن ضعف‌ها، شما می‌توانید منفی‌خوان‌ها را پیش از شروع بازی‌شان به سکوت دعوت کنید. دوربین‌های به کار رفته در تلفن‌های هوشمند در طول چند سال اخیر خیلی بهتر شده‌اند و حالا شما می‌توانید نتایج بسیاری خوبی با آنها بگیرید، به خصوص اگر بدانید که دارید دقیقاً چه می‌کنید.

در ادامه مطلب با ما همراه باشید. می‌خواهیم «۹ مورد» را با شما در میان بگذاریم تا از این به بعد، قبل از آتش کردن اپلیکیشن عکاسیِ تلفن اندرویدی، یا آیفون یا لومیای خودتان، آنها را در ذهن داشته باشید و عکس‌های بهتری بگیرید.

مورد ۱: به سوژه نزدیک شوید


بسیاری از دوربین‌های تلفن‌های هوشمند وقتی آنها را در نزدیکی سوژه نگه دارید فوق‌العاده درخشان عمل می‌کنند. سنسور کوچک عمق میدان نسبتاً عریضی را در اختیار شما قرار می‌دهد بنابراین می‌توانید تمام اشیا را در فوکوس داشته باشید، حال آنکه در وضعیت مشابه دوربین‌هایی با سنسور بزرگتر و لنز‌های بلندتر مشکل خواهند داشت.

معمولاً با نزدیک شدن به سوژه، کنترل بیشتر بر وضعیت نوردهی آن شی هم ممکن می‌شود. آیا نورهای روشن پشت سوژه شما باعث می‌شوند دوربین به اشتباه افتاده و سوژه را تیره ثبت کند؟ کافی است با نزدیک شدن به آن، این اثر را حذف کنید. چنین تصاویری در صورت ثبت صحیح، می‌توانند جزئیات زیاد و مؤثری را ثبت کنند.

تصویر بالا، مربوط به ساچمه یک تفنگ بادی است که به هدفی فلزی اصابت کرده و صاف شده. می‌بینید که دوربین تلفن چه جزئیات زیادی را در

 



ادامه مطلب...


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 5 آذر 1391برچسب:, :: 8:9 :: توسط : زرین

 

راز نبوغ آلبرت اینشتین فاش شد23

دانش‌های بنیادی - بررسی تصاویر مغز آلبرت اینشتین توسط عصب‌شناسان نشان می‌دهد قشر مخ او با انسان‌های عادی تفاوت چشمگیری دارد و مغز او در بخش‌هایی که مسئول تفکر انتزاعی و محاسبات هستند، پیچیده‌تر از دیگر انسان‌هاست.

نمایش اسلاید
 
 
اينشتين يك ويولن‌نواز فوق‌العاده بود. شايد توسعه بيش از حد بخشي از مغز او كه با دست چپ در ارتباط بوده (قشر حسي‌پيكري نيمكره راست مغز) اين مهارت خيره‌كننده را باعث شده است.



ادامه مطلب...


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 28 آبان 1391برچسب:, :: 7:8 :: توسط : زرین

کاربردهاي شگفت انگيز جوش شيرين

 
براي از بين بردن بوي نامطبوع کهنه هاي کودکان قبل از شستن کمي جوش شيرين روي آن بپاشيد.
  جوش شيرين علاوه بر اين که بوي نامطبوع داخل يخچال را از بين مي برد کاربردهاي ديگري نيز دارد. در ادامه مطلب به کاربردهاي متفاوت اين ماده اشاره مي شود.

 بوي کهنگي داخل کمد را مي توان با قرار دادن کمي جوش شيرين در يک ظرف در باز برطرف کرد. ماهي يک بار نيز جوش شيرين کهنه را با تازه عوض کنيد.

پس از در آوردن کفش ورزشي، کمي جوش شيرين داخل آن بپاشيد تا بو نگيرد.

براي از بين بردن بوي نامطبوع کهنه هاي کودکان قبل از شستن کمي جوش شيرين روي آن بپاشيد.

براي از بين بردن بوي ماندگي لباس ها هنگام دور آبکشي، کمي جوش شيرين به ماشين اضافه کنيد.

براي تميز کردن مايکروفر و سطح پلاستيکي يخچال، از جوش شيرين حل شده در آب استفاده کنيد.

براي از بين بردن بوي اسفنج و اسکاچ ظروف، پس از خيس کردن روي آن ها کمي جوش شيرين بريزيد و پس از ۱۵ دقيقه آن را بشوييد.

افزودن جوش شيرين به شامپو باعث تميزي و براقي مو مي شود.

لکه هاي قهوه يا چاي را با جوش شيرين شست وشو دهيد تا تميز شود.

براي باز کردن لوله فاضلاب، يک پيمانه جوش شيرين و يک پيمانه سرکه سفيد در دهانه لوله بريزيد. سپس کمي صبر کنيد بعد از آن آب داغ بريزيد.



انیشتین برای رفتن به سخنرانی ها و تدریس در دانشگاه از راننده مورد اطمینان خود کمک می گرفت. راننده وی نه تنها ماشین او را هدایت می کرد بلکه همیشه در طول سخنرانی ها در میان شنوندگان حضور داشت بطوریکه به مباحث انیشتین تسلط پیدا کرده بود! یک روز انیشتین در حالی که در راه دانشگاه بود با صدای بلند گفت که خیلی احساس خستگی می کند.
راننده اش پیشنهاد داد که آنها جایشان را عوض کنند و او جای انیشتین سخنرانی کند چرا که انیشتین تنها در یک دانشگاه استاد بود و در دانشگاهی که سخنرانی داشت کسی او را نمی شناخت و طبعا نمی توانستند او را از راننده اصلی تشخیص دهند. انیشتین قبول کرد، اما در مورد اینکه اگر پس از سخنرانی سوالات سختی از وی بپرسند او چه می کند، کمی تردید داشت.

به هر حال سخنرانی راننده به نحوی عالی انجام شد ولی تصور انیشتین درست از آب درامد. دانشجویان در پایان سخنرانی شروع به مطرح کردن سوالات خود کردند. در این حین راننده باهوش گفت: سوالات به قدری ساده هستند که حتی راننده من نیز می تواند به آنها پاسخ دهد. سپس انیشتین از میان حضار برخواست و به راحتی به سوالات پاسخ داد به حدی که باعث شگفتی حضار شد!



  جایگاه زنان در ایران باستان

 

بررسی جایگاه زن در ایران باستان و در دوره های هخامنشی و آیین زرتشت که به نوعی دوره آغاز شکل گیری سرزمین آریایی هاست ، نشان دهنده سطح والای فکری مردمان آن روزگار است که در بسیاری موارد، افسوس را با خود به ارمغان می آورد، چرا که اگر تحولات ناشی از حکومتهای گوناگون آن زمان تغییری در شرایط زیستی آدمیان ایجاد نمی کرد، ایران و ایرانی، هم اکنون بعنوان بزرگترین مدعی حقوق انسانی در دنیا شناخته می شد و این عنوان را زینت نام خود می کرد .

در دوران باستان ایرانیها، راستگویی و دلاوری را ارج بسیار می دادند و این ویژگی برای زن و مرد یکسان بود. زنان، همتای مردان دلیرانه در جنگ ها شرکت می کردند و دختران همیشه از خداوند شوهری نیرومند و فرزندانی دلاور در خواست داشتند.

 به عنوان نمونه برابری حقوق زنان و مردان ، تا پیش از پیدایش حکومت هخامنشی یعنی در زمان مادها دختر و داماد پادشاه می توانستند جزو وارثین وی باشند.

با روی کار آمدن کوروش بزرگ و

 



ادامه مطلب...


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:, :: 5:31 :: توسط : زرین

سرد کردن اجسام باعث کاهش لرزش مولکول ها شده و جریان برق را با سرعت و کیفیت بهتری عبور می دهد و به عبارتی آنها را تبدیل به یک ابر رسانا می کند.
با این روش باتری های مرده لپ تاپ را دوباره زنده کرده و نیازی به خرید مجدد آنها نخواهید داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، باتری های لپ تاپ به طور ایده آل باید حدود دو ساعت و نیم شارژ خود را حفظ کنند اما بعد از گذشت 1 تا 2 سال عمر مفید آنها کاهش یافته و کارایی اصلی خود را از دست می دهند.

باتری های ضعیف شده یا اصطلاحاً مرده لپ تاپ فقط 10 تا 15 دقیقه شارژ را در خود نگه می دارند و برای خرید دوباره آنها باید هزینه زیادی را پرداخت کنید اما بهتر است قبل از آن روشی را که دریچه به شما پیشنهاد می دهد امتحان کنید.

باتری لپ تاپ خود را به مدت 15 ساعت داخل فریزر بگذارید تا کاملاً یخ ببند، سپس آن را از فریزر خارج کرده و چهار دفعه شارژ و دشارژ (خالی) نمایید تا باتری عمری دوباره بگیرد.

اما این عمل چگونه باعث افزایش عمر باتری لپ تاپ شده و چقدر بر مبنای علمی استوار است؟ همانطور که میدانید جریان برق به علت لرزش طبیعی مولکول ها به راحتی از اجسام عبور نمی کند که به دلیل نظم بیشتر مولکول ها این امر در اجسام رسانا کمتر است.

سرد کردن اجسام باعث کاهش لرزش مولکول ها شده و جریان برق را با سرعت و کیفیت بهتری عبور می دهد و به عبارتی آنها را تبدیل به یک ابر رسانا می کند.

البته برای متوقف کردن کامل لرزش مولکول ها به سرمای -273 درجه سانتی گراد نیاز است که عملاً دست یافتنی نیست و علت عملکرد بهتر CPU در هوای سرد نیز همین امر است.

با استفاده از این ترفند باتری لپ تاپ شما می تواند مجدداً 1 تا 2 ساعت شارژ خود را حفظ نماید و این روش را برای بازیابی هارد دیسکی که کار نمی کند نیز می توان بکار برد.



این جراح دانشگاه هاروارد آخرت را دیده است

دکتر «ابن الکساندر»، استاد دانشکده پزشکی هاروارد و جراح معروف مغز و اعصاب، ادعا می‌کند که این اتفاق در دوران کمای یک‌هفته‌ای وی در پاییز سال 2008 رخ داده است.

قانون- این جراح می‌گوید که در دوران کما ابتدا خود را بر روی ابرها در حال پرواز دیده و پس از آن شاهد عبور موجودات شفاف و نورانی در آسمان بوده که از خود خطی نوار مانند به جا می‌گذاشته‌اند.

به گزارش قدس آنلاین، وی در مطلب اصلی شماره این هفته نشریه «نیوزویک» نوشت: «بر پایه یافته‌های کنونی پزشکی درباره مغز و ذهن، هیچ‌کس نمی‌تواند در دوران کما حتی ذره‌ای هوشیاری به دست آورد، چه برسد به این‌که مانند من پدیده‌ای چنین واضح را مشاهده کند.»
الکساندر در ادامه مدعی شده است که یک زن ناشناس در مسیر او را همراهی کرده است. وی می‌افزاید که از این موجودات آسمانی پیام‌های امیدبخش دریافت می‌کرده و این پیام‌ها به شیوه‌ای فراتر از ارتباط کلامی به او منتقل می‌شده‌اند.
وی ادعا می‌کند که پس از آن به فضایی نامحدود و کاملاً تاریک رفته که به او آرامش مطلق داده است. الکساندر این فضا را خانه خدا می‌داند.
این جراح آمریکایی ماجرای تجربه خود را در کتابی با عنوان «اثبات بهشت: سفر یک جراح مغز و اعصاب به جهان آخرت» به نگارش درآورده که اواخر ماه جاری میلادی به چاپ خواهد رسید.
الکساندر تأکید کرده است: «من هنوز پزشک و کاملاً اهل حقایق علمی هستم، اما در نگاه عمیق‌تر، نسبت به گذشته‌ام تفاوت بسیاری کرده‌ام، چون به بارقه‌ای از حقیقت دست یافته‌ام.»



برای جلوگیری از ترک خوردن سیب زمینی هنگام پختن، با یک وسیله چند نقطه از آن را سوراخ کنید.
افکارنیوز: اگر می خواهید ماکارونی، برنج و اسپاگتی هنگام پختن به هم نچسبد قبلا دو قاشق روغن خوراکی به آب آن اضافه کنید، مشکل شما حل خواهد شد.

چگونه تلخی کاهو را بگیریم؟

- برای سالم ماندن کاهو، کاهو را می توانید داخل روزنامه بپیچید.

- راه دیگر سالم ماندن کاهو، کاهو را داخل کیسه فریزر گذاشته و در داخل یخچال بگذارم.

- برای از بین بردن تلخی کاهو آن را به مدت ۱۵ دقیقه درداخل آب سرد و نمک قرار دهید تا تلخی کاهو گرفته شود.

- برای از بین بردن پلاسیدگی کاهو و کرفس، آنها را درون آب سردی که مقداری آبلیمو ریخته اید خیس کرده و به مدت چند ساعت درون یخچال قرار دهید تا تازگی خود را به دست آورد.


جلوگیری از پلاسیده شدن هویج

قبل از آنکه هویج را داخل یخچال قرار دهید دو سر آن را ببری زیرا نوک هویج رطوبت را گرفته و آن را خشک می کند و با این کار از خشک شدن آن جلوگیری



ادامه مطلب...


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, :: 1:10 :: توسط : زرین

امشب قمر در عقربی است در آسمان+تصاویر

یکی ازصورت های فلکی جنوب آسمان تابستان، صورت فلکی عقرب یا کژدم است که یکی از ۱۲برج دایرة البروج است. 

شاید بتوان گفت کژدم ، شبیه ترین تصویر آسمانی به نامش است. چون دم آن به خوبی تصویر یک عقرب را درذهن تداعی می کند 


خوشبختانه یافتن این صورت درآسمان تابستانی به دلیل نزدیکی آن به راه شیری وحضور ستاره پیروسرخ رنگ قلب العقرب (باقدرظاهری۱٫۰۳) که ازستارگان پر نور آسمان شب است بسیار آسان است. 

این ستاره سومین و پرنورترین ستاره بر روی بدن عقرب است که درآسمان به رنگ نارنجی- قرمز دیده می شود. 

صورقوس و میزان ، همسایگان عقرب د



ادامه مطلب...


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 7 مرداد 1391برچسب:, :: 1:54 :: توسط : زرین

جسد مومیایی دختر 15 ساله به همراه دو بچه کوچکتر که در دستانش جا داشتند در نمایشگاهی در آرژانتین به نمایش گذاشته شد.


این مومیایی از انواع نادری است که بسیار سالم مانده و با وجود سال‌های سال هنوز خون در رگ‌ها وجود دارد و مغز کاملا سالم است.

یخ زدگی شدید منطقه‌ای که جسد این دختر در آنجا قرار داشت باعث سالم ماندن آن عنوان شده و پزشکان تحقیقات گسترده خود را به زودی آغاز خواهند کرد.

کنار این اجساد مقدار زیادی اجناس با ارزش و طلا نیز یافت شده که متعلق به صدها سال پیش است.

محققان این اجساد را در غاری سنگی در کوه آتشفشانی در ارتفاع 22 هزار فوتی از سطح دریا کشف کرده‌اند.

نمایش این مومیایی خشم چند گروه بومی که برای جلوگیری از نمایش آن تلاش می‌کردند را برانگیخته است.

میگل سوارز از قبایل دره کالچاکیز در ناحیه سالتا به آسوشیتدپرس گفت که نمایش مومیایی "اشتباهی بزرگ" است و اظهار امیدواری کرد که بازدیدکنندگان به مرده احترام بگذارند.

امپراطوری اینکاها زمانی بخش اعظم آمریکای جنوبی از جمله پرو و بولیوی امروزی تا مرکز شیلی و بخش‌هایی از آرژانتین را در بر می‌گرفت.



 

اين هنر هم از اون هنرهايي هستش که آدم انگشت حيرت به دهن مي‌گيره
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 



ادامه مطلب...


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 26 تير 1391برچسب:, :: 12:13 :: توسط : زرین

 
این مرغابی بسیار زیبا "ماندرین" و یا مرغابی چینی نام دارد و در جنوب روسیه، چین و ژاپن وجود دارند.
 
 

 

برترین ها :این مرغابی بسیار زیبا "ماندرین" و یا مرغابی چینی نام دارد و در جنوب روسیه، چین و ژاپن وجود دارند.

به گزارش برترین ها؛ نژاد این مرغابی رنگارنگ تا چند سال پیش در معرض انقراض بود و به همین دلیل ژاپن در سال 1980، 3000 جفت از این گونه مرغابی ها را از هلند وارد کرد و از ژاپن نیز به چین و برخی کشورهای دیگر منتقل شد.









 



در یكی از دانشگاه‌های تورنتو مد شده بود دخترها وقتی می‌رفتن تو دستشویی، بعد از آرایش کردن آئینه رو می‌بوسیدن تا جای رژ لب شون روی آئینه دستشویی بمونه. مستخدم بیچاره از بس جای رژ لب پاک کرده بود خسته شده بود. برای همین موضوع رو با رئیس دانشگاه در میون گذاشت. فردای اون روز رئیس دانشگاه تمام دخترها رو جمع كرد جلوی دستشویی و گفت: کسانیکه که این کار رو می‌کنن خیلی برای مستخدم ایجاد زحمت می‌کنن. حالا برای اینکه شما ببینین پاک کردن جای رژ لب چقدر سخته، یه بار جلوتون پاک می‌کنه. مستخدم با آرامش کامل رفت دستمال رو فرو کرد تو آب توالت فرنگی وقتی دستمال خیس شد، شروع کرد به پاک کردن آینه و از اون به بعد دیگه هیچکس آیینه‌ رو نبوسید...!!!



 

قطاری که به مقصد خدا می رفت در ایستگاه دنیا توقف کرد و پیامبر رو به جهانیان کرد و گفت : مقصد ما خداست ، کیست که با ما سفر کند ؟ 

کیست که رنج و عشق رو با هم بخواهد ؟

 

کیست که باور کند دنیا ایستگاهی است تنها برای گذشتن ؟

 

قرن ها گذشت اما از بیشمار آدمیان جز اندکی بر آن قطار سوار نشدند ، از جهان تا خدا هزاران ایستگاه بود . در هر ایستگاه که قطار می ایستاد ، کسی کم می شد ، قطار می گذشت و سبک می شد ، زیرا سبکی قانون راه خداست .

قطاری که به مقصد خدا می رفت ، به ایستگاه بهشت رسید ، پیامبر گفت : اینجا بهشت است ، مسافران بهشتی پیاده شوند ، اما اینجا ایستگاه آخر نیست .

 

مسافرانی که پیاده شدند بهشتی شدند ، اما اندکی باز هم ماندند ، قطار دوباره راه افتاد و بهشت جا ماند . آنگاه خدا رو به مسافرانش کرد و گفت : درود بر شما ، راز من همین بود ، آن که مرا میخواهد ، در ایستگاه بهشت پیاده نخواهد شد …

و آن هنگام که قطار به ایستگاه آخر رسید دیگر نه قطاری بود و نه مسافری ........

 

 



وقتي با تاكسي به ميدان محسني  رسيديم راننده يك طلا فروشي را نشان داد و گفت «صاحب بدبخت اين مغازه الان زندانه»
 اصل ماجرا:
 
 چند ماه پيش دو نفر وارد اين مغازه شدند و چند سرويس طلا انتخاب كردند كه قيمت آنها حدود150 ميليون تومان شد. مشتري مذكور به صاحب مغازه گفته كه آيا امكانش هست پول سرويس هاي طلا را به حساب صاحب مغازه واريز كند او هم كه به چيزي مشكوك نشده بود شماره حسابش را به آنها مي دهد و مي گويد بعد از واريز وجه به حساب سرويسها را تحويل خواهد داد. مشتري مي گويد من
همينجا مي مانم تا دوستم كه در بانك است پول رابه حساب شما واريز كند و از تلفن مغازه با دوستش تماس مي گيرد و شماره حساب صاحب مغازه
 
را به كسي كه ادعا مي كرده دوست وي است اعلام مي كند .>>>>بعد از چند دقيقه صاحب مغازه با بانك تماس مي گيرد و بانك هم تائيد مي كند كه كل مبلغ به حساب وي واريز شده است. مشتري هم طلاها را تحويل مي گيرد و ازمغازه خارج مي شود .
 
هنوز 2 ساعت از خروج مشتري نگذشته بود كه چند اتومبيل پليس جلوي مغازه طلا فروشي توقف مي كند. دو مامور مسلح وارد مغازه طلا فروشي شده و صاحب مغازه را به جرم آدم ربايي دستگير  مي كنند!!!!
 
دربازداشتگاه مشخص مي شود كه چند روز قبل از آن يك آدم ربايي رخ داده و آدم ربا ها با خانواده فرد ربوده شده تماس گرفته بودند و گفته بودند در فلان
روز شماره حسابي را به آنها مي دهند تا 150 ميليون تومان به آن حساب واريز كنند.
و البته تلفن خانواده فرد ربوده شده در روز مذكور  توسط پليس تحت شنود بوده و طبق اسناد پليس تماس  تلفني از مغازه طلافروشي گرفته شده وشماره حساب بانك  هم متعلق به صاحب طلا فروشي بوده با اين حساب صاحب طلا فروشي متهم رديف اول است و........
الان چند ماهي است اين طلا فروش بخت
برگشته  به همين اتهام در زندان است.....

 

 
به هيچ عنوان شماره حساب و تلفن محل كار يا همراهتان را براي تماس گرفتن در اختيار كسي كه نمي‌شناسيد قرار ندهيد

 



 

عروس داماد ورزشکار
عروس دونده روز عروسی اش به همراه داماد در یک مسابقه دو همگانی شرکت کرد.در حالیکه همه عروسها در روز ازدواجشان نگران به موقع رسیدن به مراسم و برگزار شدن هرچه بهتر مراسم عروسیشان هستند "سارا مارتین" که دیوانه وار عاشق دویدن است به همراه شوهرش در یک مسابقه دو به رقابت با 106 دونده دیگر پرداختند!

این زن 31 ساله و قهرمان سابق کیک بوکس است و همسر او هم یک ورزشکار است

 



ادامه مطلب...


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:, :: 1:23 :: توسط : زرین

زرد آلو میوه شیرین و طبیعتی گرم دارد و سرشار از انواع ویتامین های A و C و انواع مواد معدنی مانند منیزیم، فسفر، گوگرد، کلسیم، پتاسیم و آهن است.
 
به گزارش جهان به نقل از سلامت هسته شیرین زرد آلو مغزی است و حاوی مواد پروتئینی، قند، چربی و سرشار از انواع ویتامین A است.

ویتامین B موجود در زرد آلو برای بهبود بیماری های روحی روانی، رفع خستگی ، فراموشی، رفع تشنگی ، تنظیم کننده فشار خون، کنترل بیماری های قلبی و برای درمان کم خونی مصرف آن توصیه می شود.

کسانی که به التهاب معده مبتلا هستند مصرف زرد آلو با هسته (شیرین) آن برای بهبود این بیماری ( التهاب معده) مفید است و همچنین هسته ی شیرین آن برای درمان بیماری هایی مانند سرما خوردگی و افزایش نیروی جنسی مفید است و تنها مصرف زرد آلو برای افرادی که به مشکلات کبدی دارند توصیه نمی شود.



 

داروخانه پروردگار

خواص خوراکیها | داروخانه پروردگار هویج حلقه شده شبیه چشم انسان است. مردمک و عنبیه و خط نوری که به چشم میرسد درست مانند چشم انسان میباشد. تحقیقات نشان میدهد که مصرف هویج باعث افزایش جریان خون در عملکرد چشم میشود.
 

 

وقتی گوجه فرنگی را از وسط دو نیم می کنید چهار خانه میبینید که قرمز و دقیقا مثل قلب است که آن هم قرمز بوده و چهار بخش مجزا دارد. تحقیقات نشان داده که گوجه فرنگی خون را تصفیه میکند.

 

 

حبه های انگور روی خوشه شبیه قلب است و هر دانه آن شبیه سلولهای خونی. امروزه تحقیقات نشان داده که انگور برای حیات قلب بسیار مفید است.

 

مغز گردو شبیه مغز انسان است. نیم کره راست و نیم کره چپ. قسمت بالای مغز و پایین مغز. حتی چین خوردگی های و پیچیدگی های اون هم شبیه نئو کورتکس میباشد. در حال حاضر میدانیم که گردو 36 مرتبه نورونهای پیام رسان به مغز رو گسترش میدهد.

 

تا حالا به لوبیا قرمز دقت کردید؟ شبیه کلیه انسان است! تحقیقات نشان داده که لوبیا قرمز در بهبود عملکرد کلیه نقش بسزایی دارد.

 

ساقه کرفس شبیه به استخوان است و این نوع از سبزیجات در استحکام استخوان بسیار موثر میباشد. استخوانها تشکیل شده از 23% سدیم و کرفس هم 23% سدیم دارد. چنانچه در رژیم غذایی شما سدیم وجود ندارد کرفس میتواند این کمبود را جبران کند.

 

آوکادو و گلابی و بادمجان برای سلامت سرویکس و رحم در خانمها بسیار موثر میباشد. امروزه تحقیقات نشان میدهد که اگر خانمها در هفته یک عدد آوکادو مصرف نمایند هورمونهای آنها متعادل میشود و از بروز سرطان رحم جلوگیری میکند. جالب است که بدانید 9 ماه از شکوفه کردن آوکادو تا رسیدن میوه آن طول میکشد!

 

انجیر پر از دانه است که باعث افزایش تعداد و حرکت اسپرم مرد و همچنین جلوگیری از عقیم شدن میشود.

 

سیب زمینی استامبولی شبیه لوزالمعده است که باعث تعادل قند خون در بیماران دیابتی میشود.

 

زیتون به سلامت و عملکرد تخمدان کمک میکند.

 

کریپ فروت و پرتقال و انواع مرکبات شبیه غده های شیری هستند و در سلامت سینه و جنبش غدد لنفاوی در سینه موثر است.

 

پیاز شبیه سلولهای بدن میباشد. امروزه تحقیقات نشان داده است که پیاز نقش مهمی در خروج مواد زائد در بدن را داراست و باعث ریزش اشک و شستشوی لایه مخاطی چشم میگردد.

 



۳۷۳۴

تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۰
تعداد بازدید: ۵۶۰۹
 
 
شرکت مخابرات ایران، خدمات رایگان متنوعی را برای کاربران تلفن های ثابت درنظر گرفته است اما بسیاری از مردم از این خدمات و نحوه فعال سازی آنها بی خبرند.
 

برترین مجله اینترنتی ایران

هفت صبح: شرکت مخابرات ایران، خدمات رایگان متنوعی را برای کاربران تلفن های ثابت درنظر گرفته است اما بسیاری از مردم از این خدمات و نحوه فعال سازی آنها بی خبرند.

انتقال مکالمه (Call Diverting)

با این سرویس می توانید هنگامی که با تلفن شما تماس گرفته می شود مکالمه را به یک خط دیگری ثابت یا همراه منتقل کنید و عمل دایورت کردن را انجام دهید. برای این کار شما باید کد زیر را در دستگاه تلفن وارد کنید:

#شماره مورد نظر *21*

بعد از زدن این کد صدایی که می شنوید فرق خواهد کرد، این یعنی اینکه خط شما دایورت شده است. برای غیرفعال کردن این سرویس باید باز گوشی را بردارید و عدد #21# را وارد کنید. در صورتی که مجدد صدای بوق مخصوص را شنیدید، گوشی را قطع کرده و مجدد روشن کنید. در این حالت خط شما کاملا از حالت دایورت خارج شده است.



سرویس انتظار مکالمه (Call Waiting)

هنگام مکالمه شخص دیگری به شما تلفن می زند صدای بوق ضعیفی به گوشتان می رسد و شما را آگاه می کند، شما می توانید با کمک این سرویس مکالمه اول خود را موقتا قطع و با شخص ثالث صحبت کنید پس از خاتمه مکالمه یا حین مکالمه می توانید مجددا با شخص اول به صحبت خود ادامه دهید.

برای استفاده از این سروی
برای غیرفعال کردن این امکان باید کد #65# را وارد کنید.

 



ادامه مطلب...


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 1 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 7:47 :: توسط : زرین

مکالمه‌اى بين لئوناردو باف و دالايى‌لاما لئوناردو باف يک پژوشگر دينى


معروف در برزيل است. متن زير، نوشته اوست

    در ميزگردى که درباره «دين و آزادى» برپا شده بود و دالايى‌لاما هم در آن
حضور داشت، من با کنجکاوى، و البته کمى بدجنسى، از او پرسيدم: عالى جناب،
بهترين دين کدام است؟

    ...خودم فکر کردم که او لابد خواهد گفت: «بودايى» يا «اديان شرقى که خيلى
قديمى‌تر از مسيحيت هستند.»

    دالايى‌لاما کمى درنگ کرد، لبخندى زد و به چشمان من خيره شد ... و آنگاه
گفت:



ادامه مطلب...


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 1 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 6:49 :: توسط : زرین

 

حضور اولین زن باحجاب در مسابقات پاتیناژ!


"زهره لاری" اولین زن اماراتی است که در مسابقات بین المللی اسکیت رو یخ ( پاتیناژ) شرکت می کند.

 

زهره در این باره می گوید: وقتی 11 سال داشتم فیلمی به نام ملکه برف ها دیدم که در مورد دختری بود که اسکیت روی یخ را دوست داشت و به این فعالیت می پرداخت. بعد از این فیلم، به این ورزش علاقه مند شدم.

 حضور اولین زن باحجاب در مسابقات پاتیناژ!+ تصاویر

 حضور اولین زن باحجاب در مسابقات پاتیناژ!+ تصاویر

 

پدر زهره پس از ابراز علاقه مندی دخترش به اسکیت روی یخ، وی را تحت آموزش دو مربی خبره قرار داد.

 

زهره شش روز از هفته را به تمرین اسکیت روی یخ می پردازد. وی این تمرین ها را قبل و بعد از رفتن به مدرسه انجام می دهد.

 

این ورزشکار نوجوان اماراتی آرزو دارد نماینده امارات در بازهای المپیک باشد. او می گوید: بسیاری فکر می کنند چنین ورزشی برای دختران و زنان مسلمان مناسب نیست اما فکر می کنم این تصور هم اکنون تغییر کرده است.


 



شمس و مولوی و حافظ


«شمس لنگرودی» و «حافظ موسوی» و «شهاب مقربین» نشر «آهنگ دیگر» را می‌چرخانند. روزی شخصی به دفتر انتشارات تلفن می‌زند و این مكالمه صورت می‌گیرد:
-‌ آقای حافظ؟
-‌ بفرمایید، من شمس هستم.
-‌ من با آقای حافظ كار داشتم.
-‌ حافظ رفته پیش مولوی.
شخص تلفن‌كننده كه فكر می‌كند او را سركار گذاشته‌اند، تلفن را قطع می‌كند. در حالی كه «شمس لنگرودی» درست گفته بود؛ «حافظ موسوی» رفته بود پیش دوست شاعرش «علیشاه مولوی»!



تصحيح و توضيح

در يكي از روزنامه‌هاي صبح مصاحبه‌اي كرده بودند با دكتر داريوش صبور درباره ادبيات و عرفان. مصاحبه خوبي بود و غلط چاپي نداشت، غير از اينكه به جاي «داريوش» چاپ شده بود «منوچهر». ما فكر كرديم لابد با برادر ايشان مصاحبه كرده‌اند، اما عكس، عكس خودشان بود.
اين روزنامه در شماره بعد اشتباه خود را تصحيح كرد و نوشت: نام واقعي دكتر صبوري داريوش است، نه منوچهر. در شماره بعد خوانديم: نام فاميل مهندس صبوري، صبور است. بدين وسيله از ايشان و خوانندگان گرامي پوزش مي‌طلبيم.
همين روزنامه در شماره بعد توضيح داده بود كه داريوش صابري دكتر است، نه مهندس.
در شماره بعد هم نوشته بود كه دريوش صابري با آقاي كيومرث صابري هيچ‌گونه نسبتي ندارد.
در شماره بعدي روزنامه خوانديم: داريوش صحيح است.




و باز آورده‌اند كه روزي مأموران در كتابفروشي‌ها دنبال كتاب «توپ مرواريد» اثر صادق هدايت مي‌گشتند و پيدا نمي‌كردند.
ناگهان يكي از مأموران با خوشحالي گفت: «من توپش را پيدا كردم.»
مأمور ديگري گفت: «من هم مرواريدش را پيدا كردم.»
معلوم شد آن كتاب‌ها يكي «توپ» اثر غلامحسين ساعدي و يكي هم «مرواريد» اثر جان اشتاين بك بوده است.



از خمیر دندان برای تمیزشدن، سفید شدن، حذف لکه ها، بازیابی و محافظت از مینای دندان استفاده می شود. اما خمیردندان قابلیت های شگفتی در کنار تمیز کردن دندان های ما دارد. می توان باعث تسکین برخی دردها و خلاص شدن از شر لکه ها و بوی تند و بسیاری موارد دیگر بشود.
 

01) تسکین تحریک ناشی از گزش حشره ها ، زخم ها و تاول ها. ناراحتی های پوست ناشی از گزش حشره ها اغلب باعث خارش می شوند. یک قطره کوچک خمیر دندان بر روی نیش حشرات خارش و تورم را کاهش می دهد. همچنین با خشک کردن زخم ها و تاول ها باعث درمان سریع تر آنها می شود. در ادامه 14 استفاده دیگر را خواهید خواند …

 

02) کم کردن سوزش سوختگی: در سوختگی های جزئی خمیردندان می تواند تسکین موقت و خنک کننده باشد. بلافاصله بعد از سوختگی آن را به منطقه آسیب دیده بمالید و به صورت موقت تسکین دهنده خواهد بود.
 
03) کاهش اندازه لکه صورت: می خواهید به بهبود زخم ها و لکه ها سرعت ببخشید؟ قبل از خواب مقدار کمی از خمیر دندان را به منطقه آسیب دیده بمالید و صبح آن را بشویید.
 

 

 

 

 



ادامه مطلب...


ارسال شده در تاریخ : جمعه 8 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 23:47 :: توسط : زرین

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ساحل ادب و آدرس samiapoor.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





انجمن وبلاگ نویسان جهرم